Rozdíly mezi sériemi a roky výroby.
Go to page Previous  1, 2, 3  Next  :| |:
-> WEB spolupráce

#16: Re: Rozdíly mezi sériemi a roky výroby. Author: Chong PostPosted: Mon Mar 12, 2012 7:26 pm
    ----
spodek 1950-51, šipky ukazují na nárazník a kde je odložena mřížka

#17: Re: Rozdíly mezi sériemi a roky výroby. Author: Chong PostPosted: Mon Mar 12, 2012 7:30 pm
    ----
no a ikdyž to z fotky není tak patrné, modří už vědí... práh podle detailu jde po vnějším obrysu karoserie a dveře tedy končí nad ním. Tehdy (r.2003) jsem zapoměl vyfotit, stejně jako detaily mřížky. Toto vozidlo mělo v techničáku že prvním majitelem bylo nějakej plemennej ústav a jezdil s ním nějakej inseminátor.. a to není vtip. Majitel to přidával k dobru Very Happy

#18: Re: Rozdíly mezi sériemi a roky výroby. Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Fri Mar 16, 2012 10:03 am
    ----
Pánové, přibylo pár obrázků i písmenek, rovněž jsem opravil něco, co jsem myslel, že jede, tj. zvětšování náhledových obrázků při kliknutí na malej.
Kromě Ondry jsem nezaznamenal řádné připomínky... CHCI JE!

Zařadil jsem jak Vaše obrázky, tak i nějaké jiné (např. z archivu Pavla).
Takže si ten čas najděte a projděte to a na SZ mi hlaste jak závady, tak chyby, tak vylepšení.

Oproti původní kostře Luboše, kterou jsem použil, tam nejsou obrázky ani variant stropních svítilen, ale ani blatníků. To nemluvím o některých obrázcích, která by snesly lepší kvalitu informační i obrazovou.
Takže zkuste vymyslet, co chybí ať to mám z krku.
kuk na minory.cz/index.php?na...ent&pid=29

#19: Re: Rozdíly mezi sériemi a roky výroby. Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Sun Mar 18, 2012 7:14 pm
    ----
Takže díky Pavlovi za aktivní zásahy a, pokud jste si všimli, na dně Menu sloupce je pro informaci přehled hlavních změn na webu.

Ta zásadní je, že Rozdíly jsou nyní ... úplně jinak Razz

...ale jen programátorsky, obsah je identický, člem¨nění jiné.

Idea Otevřeno připomínkám. Děláme to na lëta dopředu Exclamation

#20: Re: Rozdíly mezi sériemi a roky výroby. Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Mon Mar 19, 2012 6:23 am
    ----
BTW: V jiné větvi zaznělo tohle:
Chong wrote:
ročník se dá odhadnout podle karoserie... významným vodítkem jsou blatníky předních kol, úchyt podpěry kapoty, zda je svařený nebo šroubovaný dolní mezidílec přední masky, velikost prahů, z kolika dílů je střecha, kolik má stěračů, jaký tvar má podsedadlový nosník a okapnička střechy, resp. její tvar...
Co k tomu lze napsat, doložit více?

#21: Re: Rozdíly mezi sériemi a roky výroby. Author: los.oLocation: Hradec Králové PostPosted: Tue Mar 20, 2012 3:24 pm
    ----
další rozdíly před rokem 48 a po tomto roce:
- zavírání kapoty - oproti jednomu táhlu uprostřed jsou dvě na stranách
- uchycení předních výkyvných ramen - ramena mají v objímkách gumové válečky, vložka se závitem č.19 chybí a čep č.3 je jiný.
- hřeben řízení - ložisko řízení úplné - materiálové složení se liší, nejdříve z hliníku, posléze z mosazi.

Co je a co není pozdější lidová úprava si nejsem zcela jist. Ten hřeben řízení ještě nafotím.

#22: Re: Rozdíly mezi sériemi a roky výroby. Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Tue Mar 20, 2012 6:15 pm
    ----
Na tom prvním obrázku je podle mne pružné pouzdro - tedy vypadá to jako tato vcelku běžná součástka, tedy něco takového, ale nevšímejte si kót:

a to upevnění kapoty bych opravdu zařadil do lidové tvořivosti. To jsou běžné vojenské háky.

#23: Re: Rozdíly mezi sériemi a roky výroby. Author: aerominorLocation: Horní Počaply PostPosted: Tue Mar 20, 2012 7:57 pm
    ----
to pružný pouzdro vidím poprvé, na nápravě prvních ročníků je rozhodně mnoho rozdílů, ale vzhledem k tomu, že se vložkou do jisté míry řídí záklon což pouzdry nelze i tato bych řadil mezi DODO.

#24: Re: Rozdíly mezi sériemi a roky výroby. Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Fri Mar 23, 2012 3:33 pm
    ----
Pánové, bylo mi sděleno, že takto by mělo vypadat to sklo od AUTOPALu, co šlo po Meteoru.
Má někdo jiný názor? Je analogické se Sedanem do r.v. 1952. Tedy prý.
_____
BTW: ještě tam máme nějaké další obrázky k doplnění. Nejsou?

#25: Re: Rozdíly mezi sériemi a roky výroby. Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Mon Mar 26, 2012 5:09 pm
    ----
Pokud to bylo ono, pak na Aukru profrčel za 2500 tenhle pár

#26: Re: Rozdíly mezi sériemi a roky výroby. Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Wed Mar 27, 2013 5:05 pm
    ----
Pánové, vcelku oprávněně jsem dostal drobné pošťouchnutí, že máme některé věci v Rozdílech, které by stály za úpravu.

Začnu tím,

že v Karburátorech nemáme fotku Solexe... Nemá někdo? jednu, dvě, tři... Question Že je dnes Jikov u Solexe... třeba už tam zítra nebude Razz Chybička se vloudí.
Když zůstanu u tohoto odstavce, dvě, tři fotky Jikovu z více stran by se také hodily

Volanty ... že by si zasloužily samostanou kapitolu.
Zasloužily, ale rád bych kromě lepšíchh fotek volantů i strobítkama doplnil i fotku správného ukončení pro osazení na hřídel....

No a možná v redakci něco zapadlo, tak uvítám(e), protože tohle je dost aerominorova doména, dalšéí materiál a náměty.

#27: Re: Rozdíly mezi sériemi a roky výroby. Author: minorek PostPosted: Wed Mar 27, 2013 11:34 pm
    ----
No když jinak nedáš, tak něco nablejskáme.... Wink

#28: Re: Rozdíly mezi sériemi a roky výroby. Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Thu Mar 28, 2013 5:12 pm
    ----
Tak nablejskal jak slíbil. Chybí mi volant černý.

#29: Re: Rozdíly mezi sériemi a roky výroby. Author: minorek PostPosted: Thu Mar 28, 2013 11:34 pm
    ----
Navážíme, zabalíme, můžem nechat o 11 deka víc... Question Jen si račte říct... Laughing

To nic, jen jsem si vzpoměl na píseň Michala Tučného.

Černej samo sebou taky vyfotím, dnes mi na to už nezbyl čas a hlavně si nejsem jistej originalitou, jeden bude asi Velorex.

#30: Re: Rozdíly mezi sériemi a roky výroby. Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Mon May 20, 2013 6:53 am
    ----
Když jsem čučel na aerominorovu sbírku palubek ve větvi minory.cz/index.php?na...=1655#1655 , zpozoroval jsem (mj.) i varietu tělesa tachometru u palubek s kulisovým řazením.
Nejdříve jsem myslel, že tvar kapličky souvisí s existencí-neexistencí pojistkové skříňky, ale ee. Viz. fotky
Za tech pár let, co se Minor vyráběl se skutečně proměnila palubka od prototypu po poslední kus cca šest krát... a to mluvím jen o plechovém tělese.

A teď babo raď, kdy se co dělo. Sad



-> WEB spolupráce

All times are GMT + 1 Hour

Go to page Previous  1, 2, 3  Next  :| |:
Page 2 of 3