Přípravky
Go to page Previous  1, 2  :| |:
-> Z dílen

#16: Re: Přípravky Author: mesersmitLocation: Brno PostPosted: Fri Sep 15, 2017 3:10 pm
    ----
Já stahoval tímhle po malé úpravě. www.autokelly.cz/Search/ResultList#

#17: Re: Přípravky Author: mesersmitLocation: Brno PostPosted: Fri Sep 15, 2017 3:11 pm
    ----
Stahovák kulových čepů 16mm 251kč

#18: Re: Přípravky Author: mesersmitLocation: Brno PostPosted: Fri Jan 05, 2018 5:04 pm
    ----
Vyvážení kol mohlo by se hodit. auto.bazos.cz/inzerat/...ni-kol.php

#19: Re: Přípravky Author: mesersmitLocation: Brno PostPosted: Sun Nov 10, 2019 8:19 am
    ----
Na internetu se objevil Paltest je k něčemu nebo dá se využít na Minor?

#20: Re: Přípravky Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Tue Nov 12, 2019 12:41 pm
    ----
Pro dvoutakt tím změříš jen otáčky.
Dá se asi i předstih, ale na to u dvoutaktu stačí menší přenosné nářadí.

#21: Re: Přípravky Author: JaraIILocation: Brno-Husovice PostPosted: Wed Nov 13, 2019 11:56 am
    ----
Možná by se dalo změřit jak se mění předstih v závislosti na otáčkách a zda fungují závažíčka odstředivou silou a o kolik možná.

#22: Re: Přípravky Author: Chong PostPosted: Thu Nov 14, 2019 2:09 pm
    ----
Zdravím, teoreticky by se to změřit dalo. Potíž je ovšem v tom, že vlastně nevíme jak se mají pružinky chovat. Těžko u 70let staré pružinky očekávat že se chová jako fungl nová a výkres na výrobu správné repliky, co vím, neexistuje... další věc, je v tom že pracovní cyklus není lineární, při zážehu je úhlové zrychlení vyšší, než v části, kde se uplatní setrvačné hmoty, nebo i otevření výfukového kanálu. Což může mít odlišné průběhy než lineárně naměřené, protože i na závažíčka působí setrvačné síly. Tedy rozhodně by to nešlo měřit na nějakém simulátoru (typicky poháněné přípravkem - elektromotorem), ale muselo by se to měřit přímo na motoru. Ale upřímně řečeno, to nebude až takový problém. Podle mého názoru odstředivá regulace mění předstih hlavně ve spektru volnoběhu a přechodu volnoběhu do pracovních otáček. Jedná se tedy zejména o zklidnění a snížení volnoběhu. V principu se tedy nejedná o nějaké kritické zařízení motoru.

#23: Re: Přípravky Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Thu Nov 14, 2019 5:40 pm
    ----
JJ, vracíme se k našim výzkumům.
Jawa I regulaci neměla a u Jawy II byla zavedena "kvůli snazším startům" a taky známý graf, který říká, že od 1500 ot/min už změna předstihu nenastává.

Takže měření nanejvýš pro studentskou odbornou práci, Vliv stáří a namáhání na průžnost materiálu. Cool



-> Z dílen

All times are GMT + 1 Hour

Go to page Previous  1, 2  :| |:
Page 2 of 2